STORhandlat

Nu har jag och J varit och storhandlat. Fy tusan vad det kostar alltså men nu är ju både kylen, frysen och skafferiet så fulla som dom kan bli och vi har mat för typ en månad framöver, känns de som.
Idag ska Johannes laga hemmagjorda "fetaost biffar" och potatis jag har aldrig smakat dessa biffar om jag ska vara ärlig men nog är det väl säkert gott med tanke på att jag tycker om både fetaost och biffar. Ska bli spännande!
Vi har köpt hem en massa potatis nu. Jag älskar potatis och har börjat äta hur mycket som helst av de. De är ju såå gott och går att göra så mycket av de som tillexempel potatis och purjolökssoppa !! ;) Haha. Min älsklingsrätt.
Medans han lagar mat så ska jag ligga i soffan och slappa och ikväll kommer jag vara ensamen hemma så då ska jag försöka ta en tidig kväll och imorgon om jag inte har för mycket träningsvärk försöka ta mig till step in innan jobbet och köra lite på crosstrainern, springa på bandet och träna upp magmusklerna mina.
På Fredag ska jag sedan träna med Therese igen om jag orkar stiga upp halv 8- det återstår ju och se!
Jag jobbar endast Fredag denna helg och sen är jag ledig i två dagar igen. Snacka om slapp vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0