Tisdag

Då har man precis kommit hem efter att ha varit och tränat i gymmet med Therese i 1.5 timmar. Jag känner på mig att jag kommer ha mycket träningsvärk imorgon för denna gång blev de hårdträning. puuh!
Ahja, det är skönt iallafall efteråt men dessvärre så börjar jag få känningar redan nu efter knäböjen. Måste bättre på mina muskler helt och hållet känner jag!
Nu ska jag och Johannes snart fara iväg och storhandla för idag rullade pengarna in på kontot. Gode standard att storhandla då. Han ska väl bara ducha och göra sig iordning antar jag!
Förutom de så blir det nog inte att göra så mycket idag, Jag känner för att bara vara hemma och ta de lugnt.
Det är dax för denna veckas storstädning också men vi får se om jag gör de idag. Är ju ledig nån mer dag denna vecka också så!
Satte ju föresten hårförlängningen igår. Det blev fint men blir ett återbesök för att sätta in fler slingor eftersom att mitt hår var tjockare än dom trodde och slingorna tog slut.
Såhär ser det iallafall ut!
Utsläppt. (obs:lite dåligt ljus) De är iallafall askblond med slingor i ljusblondt och brunt.
 
Fläta
Idag före träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0