Tisdag

Idag så har jag ränt runt lite överallt faktiskt och jag som lovade mig själv att försöka ta det lugnt och vila mina ben och fötter när jag har chansen.. Men nejdå!
Idag så har jag varit runt på olika affärer och handlat som Ö&B, Dollarstore och coop sedan så har jag även varit förbi försäkringskassan och sen åkte jag till Svensbyn innan jag skjutsade Johannes till jobbet.
Hade tänkt laga fransk löksoppa idag och försökte bjuda in både Johannes och Mor å far men alla tre bangade och ville ju absolut inte ha så det blir att laga det någon annan dag när jag är ledig. Kanske blir nästa vecka då!
Har föresten funderingar på att åka till Göteborg från Älvsbyn med tåg på Söndag eftersom att jag är ledig hela nästa vecka. Sedan så åker jag hem tre dagar senare med nattåg på Onsdag. Skulle vara så grymt roligt om någon ville följa med men de verkar vara svårt att få med någon nu? Iallafall så har jag en syster där- Jennie som jag så gärna vill hälsa på och de skulle vara kul om någon följde med.
Jag vill göra något roligt under mina lediga dagar och anser då att åka till Götet var en ypperlig idé från min sida.. Annars åker jag troligtvis själv!
Imorgon börjar jag inte förens 17.00 och ska då fram tills dess gå på stan med Bea. Det ska bli så roligt att träffa henne igen eftersom att vi inte setts på ett tag.
Nu ska jag ha soffhäng för mig själv ett tag!
Ha det fint.
Nu har iallafall jag plocka fram mössan och mina sjalar. Då slipper jag ju frysa.. Som jag alltid gör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0