Tisdag

Godmorgon!
Idag så var jag uppe redan halv 9 och trot eller ej men jag var pigg(!!) S otroligt sköööööönt.
Fint väder fick vi ju idag också men dessvärre så kan jag ju inte ta del av de särskilt mycket med tanke på att jag börjar jobba på 40 minuter.
Nu är farfar här på besök, men han är ute och plockar bär på gården. Tänk att han alltid ska vakna där vid 4-5 på morgonen och sedan vara uppe ändå fram till kvällen. Helt olikt mig och mina sömnvanor. Gullfarfar!♥
Jag var hos han och Eva och hälsade på igår iallafall och nu är han här, det känns kul!
I övrigt så sitter jag och äter mackor och en kopp te och Johannes sover som en stock.
Igår så hade vi grillmiddag hemma hos oss där det bjöds på biff, friterade pommes, lökringar, majs, pepparsås och haloumi ost. Mumms!
Det blev inte så sent som ni förstår med tanke på att både jag och Isabell börjar tidigt idag men det var skönt så känner man sig uvilad idag.
Igår var jag och Matilda även på stan så jag köpte med mig ett par gardiner, en ljuslykta, plus lite annat till huset och det blev så fint och mysigt här inne. :)
Nu ska äta klart och kolla hur det går för farfar, sedan fara på jobbet.
Nästa gång ni ser en bild på mig så är jag långhårig för ikväll ska mitt hår förlängaaaas. Wooho!
Ha det fint!


Kommentarer
Linda hurtig

Snygg lampa! :) vars har ni köpt den?

Svar: Tack! Vi har köpt den på Clas Ohlson!:)
SandraCarolinee

2012-09-05 @ 22:13:33
URL: http://Lindahurtig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0