Torsdag

Idag har det varit en regnig dag för oss alla här i Piteå.
Jag har därför bara hållit mig hemma och städat undan samt tvättat och suttit i soffan och kollat på Svenska hollywoodfruar. Jag har inte sett ett enda avsnitt från denna säsong men de verkar bra och Gunilla lika knäpp som alltid samtidigt som Maria Montazami är lika härlig som hon alltid är. Jaa, det är bara så underhållande att kolla på!
Nu har jag tänt ett ljus här på soffbordet och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan plocka ur den och sedan börja dammsuga och skura.
Det är ju tjejkväll ikväll har jag hört ryktas om så jag vet inte hur jag ska göra ännu, om jag ska kika in några butiker då eftersom att jag behöver lite nytt men vi får se hur det blir med den saken. Känner att jag har så fullt upp med så mycket annat och snart borde ju tvättmaskinen där nere i källaren också vara klar och behöva hängas på tork sen är de dax för en ny svart maskin med kläder.
Det är ju så skönt att ha nytvättade kläder och nystädat hus såhär innan helgen.
Jag har även lagt ut lite kläder på köp och säljsidan på facebook men jag kan ju faktiskt visa dem här också om ni inte sett dom där.
Om ni sedan känner er intresserade så är det bara att lägga en kommentar. :)
Jätte fin klänning från vila i strl S. Använd en gång och har sedan dess bara hängt i garderoben. 50 kr eller bud.
Jeanspaket i märkena crocker, wrangler, och två par Gina Jeans. Alla i strl 26-32 förutom gina jeansen högst upp till vänster som är i strl 29-32. Knappt använda! 100 kr eller bud.
 
Har säkert en massa mer som jag ska sälja också eftersom att jag snart ska göra en nya garderobrensning inför vintern. Lägger ut fler bilder sen på klädesplagget isåfall!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0