No more coke(!!)

Då har man nyss duschat och förutom de inte gjort särskilt mycket alls idag, egentligen.
Jag som hade tänkt hinna med något roligt och vettigt men jag tror inte att det blir så iallafall..
Jag har nämligen huvudvärk så jag tror att det bara blir att stanna inne hela dagen faktiskt men vi ser väl om de ändras. Jag börjar ju inte förens om 3.5 timmar så!:)
Jag har föresten idag bestämt mig för att försöka övervinna mitt coca cola beroende och börja dricka te och Loka oftare. Känner att det börjar kännas lite jobbigt att alltid vara sugen på coca cola utan att göra något åt de så nu tror jag minsann att jag ska ta mig i kragen kring de.
No more coke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0