Onsdag

Då har man gjort stan med Bea då och trevligt var väl de!
Vi gick runt i olika butiker och kollade men vi köpte ingenting någon utav oss. Däremot så ska jag snart fara mot jobbet och då ska jag svänga förbi en person för att köpa skor. Svin snygga från Nelly för endast 150 kr. Jag har två liknande som är ett par i grått och ett i beigt. Dessa är då svarta så det är ju kul. Då har man tre färger som passar till iprencip allt. Inte illa!
Johannes har dock kommit på en egen regel som lyser som så att varje gång jag köper ett par nya skor så måste jag slänga ett par av mina gamla.
Fast nä, det tänker jag inte göra denna gång!:)
Jag börjar inte jobba förens 17.00 så fram tills dess så ska jag bara sitta i soffan och slappa.
Jag har ont i magen och i mina fötter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0