Tack för idag!

Precis slutat jobba och kommit hem så nu ska jag slappa i soffan ett tag och äta skorpor och dricka loka till en bra film medans Johannes jobbar på i källaren.
Jag kan föresten inte fatta att jag endast varit utan coca cola i tre dagar - det känns ju som en evighet och jag börjar få mer och mer sug.. Jag längtar verkligen tills att jag får dricka de igen men jag ska vara utan i en månad iallafall så får i se om "suget" är lika extremt då.
Jag har ju då inte ens rört en coca cola nu så de känns bra. Ska bli skönt att bli av med detta beroende! De sätter sig ingenstans på min kropp .. Konstigt nog. Men de blir jääävulskt dyrt om man dricker några flaskor i veckan kan jag lova!
Idag på jobbet så har det gått bra. Vi har haft det väldigt lugnt och inte en enda gäst i resturangen. Det gjorde att vi i lugn och ro kunde ägna oss åt de 22 gästerna vi hade i afterworken och kunde diska undan och städa undan i lugn och ro och komma hem "tidigt".
Tack för idag nu ska jag se på film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0