Torsdag

Detta är då skorna som jag köpte igår. Snygga va? Känner mig iallafall sjukt jäkla nööjd!
Idag så har jag inte gjort särskilt mycket alls. Jag vaknade imorse med världens huvudvärk och tog mig en panodil och sen gick jag upp och satte mig i soffan där jag sitter nu med.
Jag har dock lagat kycklingpasta idag till lunch och goooood blev den! Jag sitter och äter på den just nu och ska jag vara ärlig så går det inte så bra att äta och skriva samtidigt så jag ska sätta mig och se ett avsnitt andra avenyn och äta nu.
Johannes är ute och fiskar och ska få smaka på pastan sen när han kommer hem.
3.5 timmar kvar till jag börjar jobb. Niiice!
nomnom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0