:)

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att Johannes ska komma hem en sväng från jobbet.
Jag har nu nämligen gjort bort all städning, diskat bort all disk, tvättat tre maskiner med tvätt, dammtorkat och bakat.
Ja, ni hörde rätt! Jag har bakat!! Det blev en frusen cheesecake och en fransk chokladtårta toppad med marabou schweizernöt. Mumms!
Han ska nu bara få komma hem så ska vi smaka på mina bakverk tillsammans. Åh, jag är så nöjd med min dag och det var roligt att kunna göra något med både chokladen och äggen som gick ut idag.
Hittade receptet på chokladtårtan på internet så jag kunde bara inte låta bli.
Köpte mig ju en bok för nån vecka sedan också där jag skriver ner alla mina nya recept så de receptet hamnade också så fint där så de blir nog inte sista gången jag bakar den tårtan inte.
Det är så kul att baka!!
Chokladtårtan innan den åkte in i ugnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0