Fredag

Hello!
Sitter nu i Svensbyn och har precis tagit mig en dusch efter att ha jobbat mellan 15-23.
Ikväll blir det bara helt lugnt, vilket kanske inte är så konstigt när jag slutade så sent och dessutom är jag oeeeerhört slut i skallen och trött.
Imorgon ska jag jobba igen och då väntar mig ett 12-timmarspass mellan 15-03 så då hinner jag ju inte med så mycket annat förutom nån timma innan jobbet.
Jag ska hinna fara förbi och hälsa på farfar i alla fall innan jag börjar. Önskar att han kunde bli frisk och få tillbaka all sin ork igen. Världens bästa farfar.♥
 
Vad tycker ni föresten om min nya header som Therese har fixat till mig?
Jag tycker i alla fall att den blev helt ok.
Nu ska jag lägga mig och kolla film innan jag ska soooova.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0