Hello redhead, längesen sist!

Igår så hade jag ganska fullt upp hela dagen eftersom att jag satt på hår å sånt mellan 12.45-17.30.. Heeelt sjukt vad lång tid det tog att ta bort hårförlängningen, klippa sig och färga håret rött. Men nu är det gjort i alla fall och jag är nöjd och glad!
Idag ska jag såsom alla andra fira valborg, men först ska jag jobba i några timmar i vanlig ordning och sen far jag vidare med Lina och några fler.
Imorgon är jag ledig eftersom att det är röd dag, men eftersom att jag ska dricka ikväll så händer det säkert inte så jätte mycket imorgon. Blir nog mest att ta det lugnt bara, men det är ju skönt det med.
Här kommer en bild på mitt "nya" hår.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0