Jamen dåså.

.. Då var denna arbetshelg över.
Det är så grymt skönt att vakna upp både Lördag och Söndag och faktiskt må kanonbra!
Idag känner jag mig trots det irriterad och tankspridd och allmänt bara less och ja, huvva. Arg typ!
Jag har varit dum idag och köpt hem godis dessutom, det har jag inte gjort på länge nu och inte ätit en enda på en vecka. Jag tycker att det har gått jätte bra eftersom att jag i vanlig ordning käkar rätt så mycket godis, eller ofta om inte annat. Men jag har ju ändå ätit lite fika eftersom att pappa har fyllt år igår, det måste man ju faktiskt få unna sig.
Jag har även varit dum och rökt både i Fredags och igår. Jag kan verkligen inte skylla på att jag bara feströker längre för det stämmer då inte. Tuggar tuggummi som en tok gör jag också eftersom att jag försöker hålla mig borta från dom där satans cancerpinnarna.
Kan vara en av anledningarna till att jag känner mig arg idag.. Det var längesen jag var arg faktiskt men man måste väl vara det med. Alla känslor måste ju fram någon gång.
Idag känner jag faktiskt för att hitta på något roligt så jag får vara den vanliga glada och spralliga Sandra igen. Vad jag ska hitta på vet jag faktiskt inte, men jag funderar starkt på att lämna staden över en natt eller två. Känns som att det skulle vara en bra idé så man kommer på andra tankar för min hjärna är full av negativa tankar just nu.
Nej, klä på sig nå kläder och gå ut på en promenad då först kanske.
Jag och mina otroligt snygga arbetskollegor. Bara så bäst!
 


Kommentarer
sturep

är du arg eller ?

Svar: Haha, tydligen! De verkar inte bättre!
SandraCarolinee

2013-04-07 @ 17:21:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0