Måndags träning!

Idag är man minst sagt utvilad. Har inte sovit såhär mycket på jag vet inte hur länge men så fantastiskt skönt.
Jag somnade där just före 10, sittandes och med datorn i knät så jag vaknade där igen kvart över, (var kanske inte en sån skön sovställning?) så då stängde jag av datorn och somnade om direkt igen, denna gång vaknade jag upp 12 timmar senare liggandes.
Ja, jag vaknade med andra ord där vid 10 och snart ska jag gå ut och gå och sen ska jag åka in till stan efter att jag ätit lunch och träna på sensia.
Jag har ju inte vågat mig dit ännu eftersom att förkylningen inte gett med sig helt förens nu. Det var en seg jävel denna gång. Men nu äntligen!
Det har ju ändå gått gode bra att gå ut och gå på länga promenader och göra övningar hemma. Det har helt klart funkat de med!
Jag är i alla fall hemskt glad att vi inte for någonstans igår med tanke på hur trött jag egentligen var. Haha. Kunde ju inte ha varit värt de direkt! Man får helt enkelt ta det någon annan helg när man är mindre pöms.
Nej, nu ska jag slänga av mig min one piece och gå ut och gå. Hoppas alla har haft en fin och härlig påsk!♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0