Onsdag

Idag har jag fullt upp hela dagen lång, därav anledningen till att jag stigit upp så tidigt trots att jag somnade sent igår.
Jag skulle egentligen fotas idag på morgonen från klockan 10, men det började regna och då blir det ju inga roliga bilder direkt så vi uteslutade det och ska ta det någon annan dag.
I övrigt så ska jag hälsa på farfar♥ som ligger på sjukhus och där lär jag ju bli kvar ett tag sen ska jag hinna byta däck på bilen, fara på möte på banken och hälsa på Matilda som fyllt år igår.
sen är de annat som också ska göras, garanterat. Vad vet jag då inte, men så brukar det ju alltid vara när man är ledig.
Nu ska jag börja åka in till stan så jag hinner med allting.
Ha en fin Onsdag allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0