Onsdag

Hello wednesday!
Idag har jag varit ledg hela dagen lång och spenderat den tillsammans med Isabell. Vi har varit och ätit lunch på Nodo och även gått en sväng på stan. Mycket trevligt!
Nu är jag hemma igen och det är även Fredde så snart ska vi äta middag och sen får vi väl se vad som händer.
Hade egentligen tvättid idag, men orkade inte tvätta så jag städade litegrann här hemma istället innan jag och Isabell for på stan. Tvätta kan jag lika gärna göra på Söndag istället!
Nu är det min sista jobbarhelg innan jag börjar jobba på normalt schema igen dvs inte varje helg som jag gjort nu i sommar och det ska verkligen bli skönt. Så nästa helg är jag ju faktiskt ledig och då är jag och Fredde bjuden på middag hos mamma och pappa och sen får vi väl se om vi hittar på något annat efter det. 
Nu ska vi då börja med maten iallafall. Idag blir det nog troligtvis palt till middag skulle jag tro!:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0