21/2

Hello!
Mina två senaste dagar har varit så oerhört bra. Jag har haft världens lyckorus i min kropp nu hela veckan. Så jäkla skönt. Känns inte som att nånting kan få mig på dåligt humör nu alltså!♥
På jobbet gick det bra och idag jobbade jag tillsammans med Lina igen. Det känns som att det var längesen men vi har alltid så roligt när vi jobbar sercice tillsammans. Lika galet varje gång!
Nu ska jag sätta igång och göra nå nytta här hemma efter några timmars jobb. Känns som att det behövs rensas ut några garderober med grejer här och sen så finns det även tvätt att tas hand om.Skit kul ellerhur? Men de måste ju förstås göras det också.
Jag har faktiskt verkligen jätte ont i min västra fot. Under den på trampdynorna om ni förstår vad jag menar. Mamma säger att det bara är djur som har sånt men dom har ju inget särskilt namn på människofötter så då får det kallas så även på min fot.
Jag vet väl inte riktigt vad jag har gjort men de är väl förmodligen för att jag går så sjukt mycket både på jobbet och efter jobbet. Måste vila den lite nu!
Pappa har föresten tömt en gammal dator på bilder som han satt i en usb och som jag sitter och kollar igenom nu. Så sjukt längesen och gu vad nostalgi. Älskart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0