:)

Idag har jag tränat två gånger och det är så sjukt skönt. Eller, ser väl inte direkt en promenad som någon direkt träning så.. Men en mil gick jag ju iallafall och sen efter jag ätit lunch så åkte jag in till stan och tränade på step in i en timma.
Körde mycket biceps idag faktiskt så jag misstänker att det kommer kännas av imorgon.
Efter tränigen så gick jag till Emma och hade spelkväll tillsammans med hon, Matilda och Diana och for därefter hem och städade mitt rum samt böt sängkläder och rensade ut en av garderoberna och slängde en hel del. Jag har verkligen ägt mycke skräp alltså. Fattar inte hur jag tänkte när jag var yngre någon stil för inredning hade jag ju uppenbarligen inte heller med tanke på hur mycket jag fått fixa till nu sen jag återvände. Haha!
Nej, nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det mys!
Ha det fint!
Lekte med webbkameran lite! muuha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0