Fredag

Håller på att laga min lunch/middag nu. Det tog ett tag för mig att ta mig upp ur sängen idag men det var faktiskt väldigt skönt att ligga kvar och känna att man ju faktiskt har tid till de också.
Pappa ringde nyss och sa att han fått igång bilen igen, så jäkla bra. Nu startar den ju iallafall men vad den skulle behöva just nu är att få komma in i ett varmgarage och stå där ett tag..
Jag sitter och lyssnar på kapten röd nu också, det var otroligt längesen sist. Men endel låtar är ju rätt så bra!
 
Idag slipper jag föresten ha huvudvärk än så länge iallafall så jag hoppas att det håller i sig hela dagen/kvällen.
Väskan är packad och om 45 minuter kommer pappa och hämtar upp mig så jag ska äta nu.
Jag tänker inte göra som jag gjorde igår då jag helt glömde bort att äta innan jobbet. Hur tusan kan man glömma bort att äta?? Det är nog bara en sak som jag kan lyckas med tror jag..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0