Lördag

 
Hello!
Nu har jag kommit hem till Svensbyn igen efter att ha sovit i stan inatt.
jag har tagit mig en dusch, städat upp på rummet och sminkat mig så nu är det bara håret kvar som ska fixas och sen är jag redo för ännu en arbetsdag.
Ikväll får vi se vad som händer men i stan ska jag iallafall sova. Orkar inte åka hit hela tiden, är så sjukt drygt och jag har ju ändå alltid en väska som jag har med mig till jobbet så då kan jag ju lika gärna stanna kvar i stan när jag slutat.
Min bil är ju föresten fit for fight igen. Så jäkla skönt, jag hatar att inte ta mig dit jag vill.
Funderar på att be pappa skjutsa mig till jobbet så jag slipper ha bilen i stan när jag ändå är ledig i två dagar efter det här passet. Känns onödigt att den står där och är kall menar jag.
Nu ska jag äta lite mat, höll inte på att få i mig nånting igår för att jag hade kramp i magen hela jäkla dagen.
Hoppas på att jag lyckas bättre idag.
Jag bjuder väl på en bildbomb från senast kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0