Måndag

Igår hade jag; Isabell och Matilda tv och spelkväll hemma hos Matilda. Det var riktigt trevligt faktiskt. Jag vann överlägset, nästan varje gång!;)
Där vid 9-10 så gick jag och Isabell sedan hem till henne och kollade Twilight innan vi tillsist somnade.
Idag så har jag inte alls gjort särskilt mycket faktiskt. Åkte från stan där vid 1 och har efter de varit på en mils promenad i Svensbyn och rensat tankarna samtidigt som jag lyssnat på bra musik och äter nu lite lunch.
Jag ska åka in till stan igen om ett tag för att träffa Matilda och Emma som jag ska spendera min kväll tillsammans med.
Imorgon är det jobb som gäller igen efter 3 dagars ledighet och eftersom att det är min tur att jobba helg denna vecka så är jag även ledig på Onsdag.
Tror att denna vecka kommer att bli kanon!


Kommentarer
Bella

Du glömde visst skriva att jag spöade både dig & matilda i chicago ;)

Svar: Haha, men de var ju oviktigt ;) De viktigaste var ju att jag blev president 4 ggr!;)
SandraCarolinee

2013-02-19 @ 01:59:51
URL: http://mycookingheart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0