Måndag

Hello!
Nu är jag hemma hos Bella igen och ska sova här inatt, vilket jag för det mesta gör nu på Måndagar.
Tidigare idag så har vi gått på stan och jag har fått käka på ängeln för andra dagen i rad.
Jag, Bella och Emil har nyss varit och tränat på step in. Det blev ett kort pass på bara en timme men rätt så intensivt ändå. Har jag inte träningsvärk i brösten imorgon så är jag förvånad!
Just nu håller Isabell på att laga mat. Jag tror att det kommer bli gott men hon ska slänga ihop något som jag inte känner igen så det är bäst att jag håller mig undan och låter hon kocka för sig själv.
Vi har varit på coop och handlat också så vi köpte med oss ännu mer lingongrova och avokado hem. Det godaste! Sedan så köpte vi även youghurt och bär så vi kan göra smoothie och keso med smak av olika sorters lökar och skinka samt mjölk såklart. Är säkert gott!
Igår hade jag min äta vad jag vill dag så jag åt kex och brie tillsammans med Therese men de blev dock inte alls särskilt mycket så jag bestämde mig för att ha en till äta vad jag vill dag idag när jag inte gjorde de ordentligt igår. 
Jag har därför köpt hem lite godis och chips. Det var ju faktiskt hela tre veckor sedan sist jag köpte hem de å de ska bli gott!
Nu ska jag ladda hem en skräckis till mig och Bella som vi kan se ikväll. Det blir nog "the possesion" eftersom att ingen utav oss har sett den.
Imorgon är Isabell ledig och jag jobbar, men jag börjar inte förens 14.00 som vanligt så om jag orkar så traskar jag nog iväg till jobbet innan dess så slipper jag träna efter.
Ha det fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Bella

Du har ju lagt ut bild på fel film ;p

Svar: hhahaa! Jag vet :D
SandraCarolinee

2013-02-13 @ 02:49:33
URL: http://mycookingheart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0