Måndag

Halloo!
Nu är jag hemma igen efter en natt i stan och trött är man!
Jag har precis duschat och tänkte ligga här i sängen nu ett tag och slappa framför en film då det ändå inte blev någon stadsrunda med Matilda och Isabell pågrund av dåligt väder.
Inga planer alls för dagen då så jag får väl ta den lite som den kommer. Nu har ju nästan halva dagen passerat men eftersom att jag varit vaken sedan 8 imorse så har jag ju hunnit med ganska mycket iallafall känns de som.
Ïmorgon börjar en ny arbetsvecka igen men denna vecka får jag vara ledig på Onsdag iallafall så då jobbar jag ju ett pass mindre än förra veckan och förhoppningsvis blir det ett lite lugnare tempo i veckan också.
Nej nu ska jag bara vänta tills tvättmaskinen blir klar och kolla film under tiden sen ska jag ta mig en taktikvila skulle jag tro! 
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0