Onsdag

Hello!
Nu är jag i Svensbyn en sväng och packar min väska igen.. Är ett evigt packande hit och dit nu för min del men de är fan värt det för jag bor lite här och var nu kan man säga och det är faktiskt jäkligt kul! Kan älska att jag har så fina vänner som alltid låter mig komma hem till dom när jag vill, helst Isabell där jag bor för de mesta under vardagarna. Det är mys!
Igår så jobbade vi båda och stängde tillsammans och for därefter och handlade på coop vid halv 10 och landade på gymmet direkt efter och gud vilket mördarpass vi körde igår. Förvånad över att jag inte har träningsvärk någon annanstans än i rumpan och svanken idag alltså! Hehe.
Nu sitter jag i största del och väntar på att Bea ska höra av sig så jag kan börja åka till stan igen och möta upp henne så vi kan luncha.
Jag har än inte ätit någonting idag så min mage börjar gnälla lite efter mat nu!
Ikväll får vi se vad som händer men imorgon och ändå fram till på Lördag är det då jobb som gäller. Konstigt det känns att det redan är Torsdag imorgon och jag som tycker att veckan nyss började.
Nåja, hellre att veckorna går fort än sakta iallafall!
Ha det fint, nu ska jag dra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0