Projekt ruminredning!

Tjeena!
Kände att mitt tidigare inlägg var lite dystert och folk frågar liksom varför mina senaste dagar varit dåliga.
Det är helt enkelt av en väldigt enkel anledning. Dagarna brukar kännas rätt så gråa när man är sjuk.
Jag har haft magkatarr ett tag nu och spydde efter jobbet och under hela natten i Tosdags så jag har inte varit så pigg med andra ord.
Var och hälsade på min brorson i Måndags och han har tydligen magsjuka så har tagit lite avstånd från omgivningen nu sedan dess för att jag inte ska smitta någon.
Igår vid 17.00 fick jag i mig min första måltid med hemsk magkramp efteråt men de gick.
Idag har jag haft magkramp lite fram och tillbaka hela dagen men de har blivit bättre iallafall och jag har ingen magsjuka utan det var nog bara magkatarren som spökade så imorgon får jag komma tillbaka till jobbet igen.
Käkar medicin nu mot min mage som jag ska göra i två veckor för att det förhppningsvis ska gå över snarast möjligt.
Är inte första gången jag har magkatarr direkt för jag har aldrig varit en person som är glad vid mat. Äter med andra ord en max två gånger per dag och inte mycket heller sen har det varit en stressig period på de och jag tränar ju också, så jag är inte direkt chockad.
Missförstå mig nu rätt. Jag har inge problem med mat så utan mat är såklart bland de bästa jag vet men min magsäck är helt enkelt inte så stor och rymmer därmed inte så mycket!;) haha.
Pappa och jag har varit och hämtat ett bilbatteri på biltema nu och laddat upp det så han håller på att byta ut de gamla mot de nya nu så den förhoppningsvis startar hela tiden hädanefter och inte strejkar. Finns inte mycket som är mer drygt efter att ha jobbat  en lång arbetsdag när man ska åka hem också startar inte biljävuln!
Förutom de så har jag inrett mitt rum i Svensbyn nu. Har ju inte bott hära sedan jag var 19 så var endel som behövde förnyas och ändras kände jag så jag böt ut möbler, slängde upp min tv på malmbyrån, tömde databordet och vitrinskåpet på grejer, böt ut hyllor, speglar, satte in steghyllan och fixade och donade.
Nu börjar jag känna mig någolunda som hemma men än är det inte riktigt klart.
Min datastol blev uppimpad med ett fårskinn också. Fint ska de va!
Vóila!
 
 


Kommentarer
matilda

va fint du fått de! måste komma å hälsa på snart så jag får träffa dina föräldrar igen =)

Svar: Klart du måste Matilda!!:) Men jag kommer ju till dig ikväll iallafall!:)
SandraCarolinee

2013-02-16 @ 10:55:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0