Sängdags!

Jag och Bella hade en mycket trevlig kväll igår och somnade som vanligt väldigt sent. Så är det konstigt nog alltid när vi sover tillsammans. Vi ligger alltid och snackar hur länge som helst utan att kolla på klockan på flera timmar och sen när vi väl gör det så är det ju morgon igen. Inatt somnade vi nämligen inte förens där vid 5-6-tiden..
Idag tinade jag av bilen och åkte till Svensbyn istället. Klart som korvspad att det är tråkigt att sova själv och vara helt ensam. Men ibland kan de ju också vara skönt förstås!
Sitter och kollar igenom lite gamla bilder här på datorn och kan inte ungå att få lite nostalgikckar. Shit vad tiden har sprungit iväg alltså. Haha, man bara skrattar när man tänker tillbaka. Galen tid alltså!
Nu har jag även packat min väska med lite ett ombyte om de skulle bli så att jag stannar kvar i stan imorgon, hygienprodukter, träningskläder mm. Så kan jag fara och träna imorgon efter jobbet också om jag känner för de.
Nu ska jag däremot lägga mig i sängen och kolla film. Börjar känna mig en aning trött!
Puss och godnatt!
Jag och Angelicas lilla bäbis hemma hos henne i Måndags. Mys!♥
Lite glasputs igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0