Söndag

 
Min helg har bokstavligt talat varit jätte bra. David har varit på besök i helgen så vi har varit iväg till Luleå och kollat derby spela. Dock var det ju lite synd att Skellefteå lyckades göra mål när det endast var 7 sekunder kvar och därefter vann efter straffar. Man var inte nöjd då alltså!
Efter matchen så for vi och käkade på max och sen gick vi ut på allstar efter det. Där var det inte direkt ösigt så vi bestämde oss för att åka hem till Piteå istället.
Det gick dock inga bussar som vi räknade med att det skulle göra så vi tog taxi och blev därefter 1300 kr fattigare. Det gjorde oss ännu mer missnöjda.
Idag har vi enbart tagit det lugnt och jag är sjukligt trött i både kroppen och huvudet, men funderar ändå på att åka in till stan och kolla film med några kompisar. Det kan ju ändå inte skada!
Imorgon ska jag nog umgås med Isabell skulle jag tro så vi får väl se vad vi hittar på för kul. Är ju ändå löning imorgon menar jag.
Sen är det jobb mellan Tisdag til Lördag för mig som gäller. Mycket jobb-mycket cash.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0