Söndag

Hello!
Tung dag idag, minst sagt. Kan väl inte direkt påstå att jag varit bakis för säger jag de så ljuger jag.
Däremot så har jag varit trött och känt mig en gnutta lat. Äh, jag har ju haft trevligt sällskap hela dagen och fått käka på ängeln så jag är nöjd och glad ändå.
Frågan är dock litegrann vad man skulle ha hittat på idag.. Funderar på att åka till coop och handla hem lite brieost och även fara och hälsa på min bror, Sandra och mina brorsbarn. Dom saknar jag! och dessutom så har jag ju en present till dom som jag köpte i Spanien. ♥
Jag har ju faktiskt knappt ätit varken godis, chips eller druckit cola på väldigt länge nu. Förut så åt jag de typ varje dag. Haha. Jag har dock gått ner 3.5 kilo på 3 veckor. Lite sjukt med tanke på att jag alltid varit liten och ändå kan tappa vikt så snabbt! Äh, ge mig nån vecka till så väger jag 53 kilo igen och förhoppningsvis har jag mer muskler också. hähä!
Stolt över mig själv över coca colan och godiset iallafall. Jag är dööktig!
Nej, om man ska ta en dusch och sen börja åka tillbaka till stan kanske. Det tycker jag lät som en bra idé för här får jag ju ingenting gjort precis och de är bara tråkigt!
Lite wörk med Lino igår innan vi sadlade om för party!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0