Tisdag

Hade en himla bra kväll igår som avrundades med sovfrämmande och en film, lite oväntat men väldigt trevligt måste jag då få säga och satan vad längesen det var någon sov över här tillsammans med mig! Haha.
Idag jobbade jag mellan 14-22 och stängde tillsammans med Isabell. Vi hade ett väldigt lugnt pass på jobbet och vi han med så mycket behövligt så det var då gode skönt må jag säga.
Efter jobbet så stannade jag kvar i stan en stund och kollade en film och nu är jag hemma hos mamma och pappa igen och funderar på att kolla på en film till, trots att klockan är mycket. Jag vet dock inte vad jag ska se för någon film men är sugen på att se en skräckis. Jag älskar ju skräckisar och ändå är jag fegast i världen. Dubbelmoral från min sida men dom är ju så bra!;)
Imorgon ska jag in till stan där vid 1 och fara på vårdcentralen. Efter de funderar jag på att stanna kvar i stan eftersom att jag ska umgås med Isabell när hon slutar jobba 15.00.
Böt föresten helg med Amanda som ville vara ledig nästa helg då det egentligen är min lediga helg.
Jag jobbar därför nästa helg och får vara ledig denna helg istället så på Lördag får jag främmande och då ska vi dra ihop finaste kompisgänget och hitta på något roligt tillsammans allihopa! Det blir kanoners och jag lääängtar.
Nu ska jag se film innan de blir för sent!
 Ha det gött!
Puss
 
"Berit" vackade in halva min väska med grejer idag. Hon tyckte de var kul och busigt gjort. Jag blev arg och straffade henne med att rengöra avloppen. Det förtjänade hon med tanke på hur platta alla mina grejer blev´efter hennes bus..
movienight.
 
 
 


Kommentarer
matilda

mwn näää så missar du ju bellas fest? =(

Svar: Men jag böt tydligen innan jag visste att Bella skulle ha fest. Cissi påminde mig om de igår bara och då kom jag på de själv :P Men jag får dyka förbi efter jag slutat bara!:)
SandraCarolinee

2013-02-20 @ 07:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0