Tisdag

Sitter här med min bärbara dator i köket och äter min lunch bestående av mackor och juice.
I vanliga fall så brukar jag alltid äta någon typ av mat till lunch innan jobbet och det fanns mat i kylen till och med men jag var verkligen inte sugen. Känner mig inte ens hungrig, men nånting måste jag ju äta ändå.
Om endast 10 minuter ska jag börja åka till jobbet och en tvättmaskin är på så jag hoppas att den hinner bli klar innan dess. Hehe!
Har lite funderingar också kring när det egentligen har tänkt sluta snöa. Kan tycka att vi har nog med snö nu..
För dom som vill köra skoter kan gott och väl göra det sedan dom som har andra vinteraktiviteter klarar sig nog också med den här snön. Vi behöver liksom inge mer. Bara jobbigt!
Jag känner mig ändå på ett bra humör idag, trots att det snöar. Mitt brännsår på fingret som jag haft i två veckors tid nu har äntligen läkt ihop! Så jäkla skönt för det gjorde fan skit ont´och var nästan högst upp på pekfingret dessutom så jag lyckades alltid göra illa mig på de på jobbet..
 
Woho! Jag hade tur, tvättmaskinen blev precis klar hörde jag. SKa plocka ur den och sen börja åka till jobbet!
Ha det gött!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0