Torsdag

Tjena!
Nu har jag då faktiskt kommit hem efter att ha varit i stan en sväng. Subland fick bjuda på de dom gör bäst, frukost.
Nu är jag mätt och belåten och börjar inte jobba förens 16 så frågan är ju lite vad man ska göra fram till dess.
Just nu tar jag då det bara lugnt och funderar på att ta en powernap. Vaknade nämligen tidigt idag och det blev rätt så sent igår.
På tal om igår, fy tusan vad kul vi hade. Vi tog en impuls till Luleå, jag och Isabell och åt på allstar, hälsade på Jennie och Erik sedan slutade våran kväll med bowlig på Olaerys. Jävulskt kul! Sen att jag vann gjorde ju inte kvällen sämre.;)
Nu ska jag vila och se en film!
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0