Torsdag

Idag har jag haft sprängande huvudvärk hela dagen/kvällen igenom och det har verkligen varit HEMSKT. Fy tusan vad jag hatar att må dåligt. Jag hade sån extrem huvudvärk att jag var nära på att spy några gånger och alvedon samt tusentals glas med vatten hjälpte mig då inte heller..
Nu börjar de då avta iallafall och tack och lov så var det lugnt på jobbet idag så jag krigade mig genom detta arbetspass ändå.
Hoppas enormt mycket på att jag mår bättre imorgon och att jag slipper må illa. Då hade jag varit väldigt tacksam!
Pappa fick hämta mig efter jobbet idag också till råga på allt, jag höll rent ut sagt på att frysa ihjäl därutanför eftersom att bilj*veln inte startade(!!!).. Är så extremt less nu så jag tror jag bryter ihop. Måste till biltema i Lule och köpa hem ett bilbatteri för såhär kan den ju inte hålla på.
Jag är då glad att pappa kunde hämta mig iallafall och att jag tog mig hem till värmen efter alla omständigheter tillslut ändå.
Nu sitter jag och beundrar mina nya träningskläder som jag köpte hem idag innan jobbet då jag gick en sväng på stan och äter två mackor och dricker juice samtidigt som de. Gott!
Jag är egentligen sugen på avokado just nu, har nog aldrig hänt förut men jag har faktiskt ätit det nu de två senaste dagarna på mina lingongrova mackor. Jätte gott och nyttigt!
Denna kväll ska avrundas med en film och imorgon börjar jag inte jobba förens 15.00 så då ska jag på apoteket innan dess också måste jag ringa lite samtal och försöka starta upp bilen.
På kvällen får vi se om jag blir kvar i stan eller om jag åker hem,och på Lördag är de jobb igen som gäller, sista helgen nu sedan börjar jag jobba varannan igen! Woho!
 
Idag saknar jag sommaren lite extra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0