Uppdatering: Glad!

Hello!
Nu är jag i Svensbyn men bara för ett tag. Har inte varit här sedan i Söndags ¨så har varit här för att städa, fixa iordning mitt enorma klädkaos, tagit mig en dusch, betaat räkningar, tvättat, käkat och nu ska jag snart åka tillbaka till stan igen för att jobba mellan 16-23.
Har hur som helst haft underbara både dagar och kvällar på sistone, har haft skit roligt och har fått umgås med sjukt underbara människor. Dessutom har jag ju fått se Luleå- Skellefteå spela i Lördags. Dock så förlorade ju Luleå i slutet när det bara var 7 jäkla sekunder kvar av matchen efter förlängning och därefter straffar.. Men jag var glad ändå.
Denna vecka jobbar jag mellan Tisdag till Lördag så det kommer bli många timmars arbete, men jag känner att det behövs efter två sämre månader.
Jag och Isabell har ju faktiskt varit iväg och shoppat i Luleå i Måndags också och då fick jag med mig två par jeansleggins 10 par trosor och två bhar samt lite smink och annat kul. Det behövs!
 
Nu har ni fått lite uppdatering om mina senaste dagar, jag mår bra och är glad! Woho!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0