dagens träningspass- check!

Denna dag har varit så jävulskt irriterande.
Jag fick ju upp garageporten efter ett lååångt tag tillslut men ni tror inte att förar rutan var nerdragen och inte gick att få upp sen då? Haha. Alltså jag orkit!
Therese fick hur som helst komma och hämta mig ändå och då passade jag på att träna tillsammans med henne i 1.5 timmar. Det blev ju bra allting tillslut ändå, för då slapp jag ju träna ensam.
Imorgon kommer jag förmodligen att ha träningsvärk i armarna. Det brukar bli så när jag tränar med syrran!
Nu håller jag på att laga dagens middag som blev något så snabbt och enkelt som korv och makaroner.
Jag hade tänkt laga en soppa först, men jag glömde helt bort att köpa grädde när vi var på coop nyss så jag ska köpa de imorgon innan jobbet istället.
Imorgon ska jag jobba mellan 14-22 och sen ska jag sova hos Isabell efter de då jag börjar klockan 9 på Onsdag och hon är ensam hemma. Det blir trevligt!
Ikväll blir de en lugn hemmakväll framför soffan!
Ha det fint!
PUSS
En lite äldre träningsbild från några år tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0