Hej mitt vinterland!

Har ni kollat ut genom era fönster idag eller kanske till och med gått ut? Det är så sjukt fint ute nu när solen skiner, de snöar lite lätt och träden är helt frostiga.
Jag vet att jag inte tycker om vinter och att jag sagt de tusen gånger om så det nästintill blivit tjatigt men när det ser ut såhär utanför fönstret får de mig att överväga det en aning.
Fint ellerhur? Nu syns ju dessvärre inte solen men ändå.
Jag ska börja göra iordning nå käk nu faktiskt, eller iallafall försöka komma på något som jag kan äta innan jobbet klockan 4 också ska jag förbi polisstationen innan tre och hämta mitt nya pass sedan arbetsförmedlingen och försäkringskassan också.
Snart ska jag skriva ut mig ur arbetsförmedlingen hade jag tänkt. Så sjukt less att springa där och försäkringskassan när jag egentligen inte behöver de. :)
Ha det fint!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0