Måndag

Hejhej!
Det har ivarit ganska mycket nu de senaste dagarna, därav anledningen till att jag inte har bloggat på några dar.
Erika har iallafall varit på besök i helgen så vi, tillsammans med Bea drack lite alkohol och gick ut på challenge efter att ha suttit hemma hos mamma och pappa i Svensbyn och spelat spel, ätit frukt och myst på.
Ute på korgen så träffade vi även min arbetskamrat Lina och hennes pojkvän som vi också umgicks med.
Igår så umgicks jag med Bea. Vi hade filmkväll och mös på och där vid 9 for hon hem så jag tog mig ett varmt bad med tända ljus och musik och sen såg jag en till film innan jag tillsist somnade i soffan med tvn på i vardagsrummet.
Idag så ska jag åka in till stan igen. Hade egentligen redan varit där vid det här laget men fjärrkontrollen till garageporten är spårlöst försvunnen så Therese ska skjutsa in mig sen när hon har varit ute på sin promenad.
Jag och Matilda ska fika och surra och sen ska jag träna på sensia efter de. Har ju haft tre dagars uppehåll nu så kände att det var dax!
nu ska jag börja bege mig. Pappa ringde så nu har jag fått upp porten!
Wooho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0