Sensia 24!

Jag är så jäkla glad att ha ett fint gym som är så nära till hands. Jag älskar känslan efter man har tränat och att kunna känna träningsvärk och att ens träning verkligen gett något.
Innan jul så hade jag två vita månader och tränade 4-5 dagar i veckan. Nu har jag ju börjat dricka igen men har snart tänkt ha en vit månad igen för det är så jääkla mycket kalorier i en ölburk och de känns så sjukt onödigt.
Idag har jag iallafall tränat rumpa, vader, lår och kondition. Jag älskar att träna det för en fin rumpa, fina lår och vältränade vader tackar väl ingen nej till!
Imorgon blir det två pass för min del. Jag har inte tränat något annat än konditon i utlandet så det känns som att jag behöver förbränna lite onyttig mat som vi smällde i oss dagligen.
 Jag tror hru som helst att jag ska träna axlar, biceps och bröst  imorgon, men får väl se. är inte ute efter att få speciellt muskliga armar överhuvudtaget och jag får rätt så mycket muskelträning på jobbet redan. Men lite mer muskler på spaghettiarmarna skadar ju inte!
Mina stora mukkkler! hähä..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0