Sleepover hos Bella!

Heej!
Nu har jag och Isabell kommit hem till henne där jag ska sova inatt. Hon är ensam hemma då Peter jobbar borta och jag kände inte för att sätta mig i en iskall bil och köra hem så då var detta en jätte bra idé.
Det blev inte riktigt lika sent idag som igår, vi var ändå hemma 20 minuter tidigare. Hehe!
Jag har även idag fått tillaga min första hjort och den blev supergod och godkänd av kocken Bella. Suveränt. Jag är stolt över mig själv!;)
Ïmorgon börjar vi samtidigt 16.00 så då kommer vi oss förhoppningsvis iväg på gymmet innan dess. Hade varit skönt!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi se skräckfilm och vara rädda!
Ha det fint!
Gölli Belly!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0