Tjeeena!

 
Nu är jag hemma igen efter att ha varit borta hela dagen lång.
Under denna dag så har jag hunnit gå ut på två promenader, hunnit sola solarium med Bea i 18 minuter, därefter farit hem och packat träningsväskan och styrt kosan mot Lillpite för att träna tillsammans med Therese och Jugge.
Jag började med hundra hopp med hopprep som uppvärmning och körde därefter bänkpress och diverse biseps, triseps, bröst övningar.
Jag brukar inte köra dom muskelgrupperna så ofta men det var faktiskt roligt och det gick ju bra när de var folk som hjälpte en då stången blev för tung där efter 10x20 kilo.. Ja, jag vet! Så stark är jag inte men de kommer. Som sagt så har jag inte kört bänkpress nånting förut så de var en bra början iallafall, kan jag tycka.
Nu hoppas jag bara på att det blir bättre och bättre för varje gång jag kör. Inte för att jag vill ha jätte stora armar eller så, men inom mitt jobb så krävs det lite muskler kan jag tala om för er.
Imorgon ska jag möta upp Therese på sensia och köra där så då får vi se vad vi kör. Innan eller efter det så ska jag och Bea altenativt Isabell också fara och sola sen poolparty med bästa tjejerna.
Ikväll ska jag umgås med samma gäng hemma hos Emma, men först göra mig iordning.
Hoppas alla har en trevlig kväll!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0