Torsdag

Hello!
Inatt har jag inte fått många timmars sömn. Somnade 21.45 men vaknade sedan upp klockan 2 igen och kunde inte somna om förens klockan 8 på morgonen imorse. Fail.
Jag sov sedan mellan 8-12 och är nu jäääkligt trött!
Vi har varit ut med skotern en sväng, dock bara en timma men efter de blev jag ännu tröttare.
Jag hade verkligen behövt vila för jag och Isabell ska och träna vid 5 och sen ska jag och Bea ha filmkväll efter det och då vill jag helst inte vara trött..
Imorgon är det Fredag igen och jag har egentligen inga speciella planer då, vad jag vet än så länge iallafall.
Jo, jag ska väl börja packa lite smått inför utlandsresan på Måndag men inte mycket mer än så tror jag.
På Lördag blir det poolparty i Isabells källare med bästa tjejerna och på Söndag är det vilodag som de mesta andra Söndagar.
Uppdaterar väl senare omifall det händer något mer roligt!
Nu ska jag ta mig en powernap.
Imorse kollade jag på ice age.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0