Tråk!

Sitter just nu och äter palt till lunch såhär 1.5 timmar innan jag börjar jobba.
Idag är de Fredag igen och jag hoppas innerligt att denna dag/kväll blir bättre än de två senaste och att bilen startar sen när jag ska på jobbet och inte håller på och tjorvar med mig. Orkar inte de!
Efter jobbet får vi se hur jag gör, om jag stannar i stan eller om jag åker tillbaka till hit.
Jag jobbar ju på Lördag också men då börjar jag samma tid som idag så det kvittar ju vart jag sover egentligen.
Fram till att jag nu ska fara ska jag kolla kontot och se vad jag har fått in för lön, sminka mig, byta om från one piece till vanliga kläder, försöka få tag på en person och äta upp min mat.
Vilket intressant och roligt inlägg va? Noot.
Ha det gött!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0