Uppdatering från spanien.

 
Hejhej!
Nu uppdaterar jag mig lite snabbt här i Spanien.
Vi har det jätte super bra och har haft varmt och fint väder varje dag sedan vi kom hit. Det har varit nått moln på himlen sådär men ingenting som stört oss särskilt mycket eftersom att man kunnat sola, bada och hitta på saker ändå.
Igår var varmaste dagen hittills med hela 30 grader varmt och tidigare har det varit mellan 20-25 grader.
Fuertuventura heter alltså ön i Spanien där vi befinner oss och området heter corralejo. Super fint är det här och alla är jätte trevliga!
Vi ligger en timme efter i tid än i Sverige och det känns faktiskt väldigt skönt så man slipper ha något jäkla jetlag när man kommer hem..
Just nu är det ungefär 18 grader varmt och mörkt som bara den . Men det brukar väl vara så nu i spanien vid den här tiden på året. Det är ju faktiskt vinter här också nu.
På Måndag kommer vi hem igen klockan 2 på natten och om de inte vore för mina fina vänner och familj så hade jag inte längtat hem alls. Huvva. Ser inte framemot kylan det minsta nu när man är i värmen. Här trivs jag bättre!
Vi har alltid gratis internet här i lobbyn på hotellet dessutom därav varför jag kunnat uppdatera mig på facebook så mycket.
Ikväll ska vi ut och besöka ett uteställe här i närheten som verkar vara jätte trevligt och imorgon ska vi hyra en moped som vi ska åka runt och besöka ställen med. Det blir trevligt och intressant!
Vi ses på Tisdag vänner och familj. Hoppas att ni har det kanon där hemma!
Puss
 
Nu har ni fått er några bilder att kolla på iallafall. Några bilder på mog och Johannes och sedan slutligen en bild på våran uteplats till hotellrummet, och våran pool utanför hotellet.
Nu ska vi börja bege oss ut på lite party!
Idag handlade jag föresten en jätte fin kofta och leggins på Zara som jag ska ha på mig ikväll nu när de bara är 18 grader varmt och blåser lite lätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0