Fredag

Hej allihopa!
Hoppas allt är bra med er för nu var det längesen jag skrev några rader här igen. Har blivit så grymt dålig på att uppdatera mig, men det händer egentligen ingenting speciellt nu, men jag lever och mår bättre än vad jag gjort på länge tack vare alla fina runt omkring mig.♥
Nu har jag börjat jobba igen i vanlig ordning och det känns faktiskt skönt att vara tillbaka i vanliga rutiner igen.
Enda nackdelen är väl egentligen att min bättre hälft jobbar mellan 06.30-16 Måndag till Fredag så vi ses inte jätte mycket under vardagarna förutom Måndag, Söndag och Onsdag då jag är ledig.
Nu har han dessutom varit och jobbat i Kalix i ett dygn, kom hem igen igår och åkte till sin pappas stuga imorse och ska vara där över helgen. Jobbigt att sova utan han nu helt plötsligt då vi sovit tillsammans varje natt i flera månader nu. Längtar till på Söndag när han kommer hem igen!♥
Vi har ju även fått väldigt fint här hemma i lägenheten nu, allting är klart äntligen och vi känner oss väldigt nöjda!
Här kommer några bilder från lägenheten just nu, har inte så mycket mera att skriva. Jobbar hur som helst varje helg nu fram tills ungdomarnas skolstart och sen börjar jag om på mitt vanliga schema varannan helg.
Dessa bilder togs för ett tag sedan när vardagsrummet precis blivit klart så nu har vi fått dit en vit högblank tv-bänk mitt emot soffan, en tv på den såklart och en vit matta under tv-rums bordet.
Vårat fina sovrum.
Hallen!
Toaletten.
Uteplatsen.
Köket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0