Onsdag

Varit ledig idag men har som vanligt passat på att göra annat behövligt här hemma då istället som tillexempel tvättat upp all våran tvätt, bytit sängkläder i sängen och städat lägenheten.
Nu är dock allt klart och jag kan slappna igen, så lite ledig fick jag ju i alla fall vara.
En sväng till Svensbyn, Bergsviken och stan har jag också hunnit med idag mellan maskinerna med tvätt och med mig hem från stan fick jag en fin vit ljuslykta, doftolja och två söta prydnadsugglor som för tillfället pryder en del av vardagsrumsfönstret.
Till middag idag blev det taco för mig och min fina och det var riktigt gott, men av någon märklig anledning så tar jag alltid alldeles för mycket och är så mätt så jag håller på att sprängas när jag ätit färdigt.
Imorgon och hela helgen är det jobb igen som gäller och sen är jag ledig i två dagar igen.
Till veckan är det ju föresten Piteå dansar och ler igen, men jag har faktiskt inte planerat att gå ut någon kväll i år då jag inte alls känner suget för det eftersom det enligt mig inte varit något speciellt alls under de senaste åren som varit.
Jag kommer ju ändå att jobba under hela PDOL igen så då lär det väl kännas lika onödigt som förra året att gå in. Men jag kanske går in någon dag under dagen i alla fall och kikar.
Jag och Jessica har ju ändå varit på Hamnfestivalen i Luleå i Lördags, och kan inte direkt tänka mig att det är så stor skillnad mellan festivalerna, men vi ser väl hur det är. Rätt som de är så ska Fredde eller nån av mina kompisar ut och får med mig på de i alla fall. Är ju inte omöjligt precis!
Nu ska jag umgås lite med mitt hjärta, för oss blir det filmkväll kvällen ut!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0