Måndag

Hej och god morgon!
Vaknade nu när Fredde for på jobbet och kunde inte somna om så hade tänkt slänga på en film och försöka sova nån timme till.
Just nu är flytten i full gång, men har inte kunnat ta dit några möbler än då mamma och pappa varit i Göteborg hela helgen där även jag velat befinna mig eftersom att min fina och duktiga storasyster Jennie har tagit sin läkarexamen.
Istället så har jag jobbat en massa i veckan och det har såklart funkat det med.
Vi har ju dessutom haft fint väder hela veckan så man har ju hunnit med att sola och gå på stan samt på några långa promenader också så de har varit skönt.
Idag är det lite moln på himlen hittills. Men jag tror bestämt att det kommer att spricka upp så då hade jag tänkt lägga mig i badhusparken och sola isåfall och även hitta på något annat sköjj.
Måste ju såklart försöka få in möblerna i lägenheten också så att det går att leva där så snart som möjligt.
Hoppas ni får en fin dag, för de ska jag ha!:)
Några bilder från senast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0