Hade gärna kallat den för min.

Nu har jag varit och kollat på en lägenhet som jag gjorde intresseanmälan på igår genom Pitebo.
Det var en jätte fin tvåa på 63 kvadrat med hyffsad hyra och i hyffat läge på Djupviken. Jag har iallafall tackat ja till den så nu är det bara att vänta en vecka innan man får veta nånting. Känner mig rätt så nervös om jag ska vara ärlig men jag hade väldigt gärna sagt att den ska bli min, men nej, det kan jag ju tyvärr inte.
Den är ju verkligen i rätt storlek för en person, också har den altan som jag tycker om för då kan man ju ligga ute och sola på sommrarna. 
På tal om sommar så har jag nu tagit ut tre semesterveckor i Juni och en i September. Nu tycker ni säkert att det är konstigt att jag tog ut en vecka i september och inte bara 4 i Juni då det är varmt och skönt ute. 
Det är helt enkelt av den enkla anledningen att vi ska fara utomlands ett tjejgäng en vecka i September. 
Längtar så otroligt mycket!
Idag ska jag jobba mellan 16-22 och det är ju om en kvart så jag är ombytt och klar å ska börja gå ner nu.
Tur jag är i närheten så det går snabbt!
Ha det gött och håll tummarna för mig gällande lägenheten är ni gulliga!:)
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0