Lördag

Nu är jag i Svensbyn efter att ha sovit några nätter i stan.
Jag har dessutom dragit på mig världens förkylning och feber nu under de senaste dagarna så det här är nu tredje dagen som jag är sjuk..
Har dock klarat av att jobba fram till idag när jag sjukanmälde mig efter att ha haft mellan 38-39 graders feber i tre dagar i rad. Det tar på krafterna att både vara förkyld och ha feber. Det är jobbigt!
Har hur som helst bara jobbat, tränat och tagit det lugnt i veckan. Har dock inte kunnat träna nu på tre dagar som ni förstår, eftersom att det inte är bra att träna när man är förkyld och sjuk.
Annars har jag faktiskt inte gjort någonting alls egentligen förutom att jag har umgåtts med mina vänner då såklart.
Nej, nu ska jag kurera mig. Ville egentligen bara komma in och säga hej.
Har fått hem papper från Pitebo nu också så jag ska skriva på dom och sen ringa och prata med dom angående tepetsering så kanske jag slipper göra det och betala det själv om jag har tur.
Jag är suuuuper nöjd!
Ha det fint!
Förra Lördagen så blev jag bjuden på supergod 3-rätters på järnspisen och sen festade jag tillsammans med min bästis i vanlig ordning. Det var kyyyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0