Lyckan är EXTREM!

Imorse vaknade jag av min telefon som jag för de mesta gör. Men denna gång så var det Pitebo som ringde och sa att jag fått en lägenhet som jag kollat på!!:)
Jag var helt seg i skallen och han inte direkt uppfatta särskilt mycket så jag bad att få ringa upp och smälta det så jag fick ringa till mamma och prata med henne!
Hur som helst så var jag ju bara trött, vilket man oftast är när man vaknar av att telefonen ringer på morgonen och man svarar.
Jag har nu tackat ja till lägenheten på Ankarskatavägen 82 och känner mig mer än nöjd. Så sjukt skönt att få flytta in i eget igen.
Det är en lägenhet på 63 kvadrat med altan och underbar planlösning så i sommar ska jag grilla och sooola med mina vänner. Så underbart så det går inte att beskriva!
Jag är ö v e r l y c k l i g !!
Puss!
 


Kommentarer
Andreas

sweeeeet! När är inflyttningsferren? ;)

Svar: Så fort jag fått till allting sen kööör vi grillfest hos mig!;>
SandraCarolinee

2013-03-13 @ 17:51:05
URL: http://andreaspersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0