Måndag

 
Somnade inte om förens vid 6 imorse.. Så att, precis som jag trodde så blev de en lång natt inatt. Att man aldrig kan lägga sig i tid och sova natten ut. Dels så vaknar jag super lätt, av allt och sen så har jag sånt problem att när jag väl vaknar så har jag jätte svårt för att somna om.
Imorse och inatt så vaknade jag av min telefon. Måste kanske börja stänga av den varje natt, men då funkar ju inte alarmet då.. Det blir problem!
Imorse vaknade jag då där vid halv 11, änu en gång av telefonen som sagt men det var rätt så tacksamt faktiskt för då slapp jag sova bort hela dagen.
Nu svider det i mina ögon och jag känner mig grymt trött.
Jag ska ändå hålla mig vaken och ringa till både pitebo och hsb, sedan måste jag kontakta en person till så jag får kolla på ännu en lägenhet. :)
In till stan ska jag också en sväng också ska jag och Isabell ju fara och träna!
Idag ska jag köra lite rumpa och ben iallafall sedan blir det väl lite konditon också i vanlig ordning.
Nu ska jag då faktiskt äta lite lunch så jag tar mig från sängen!
Ha det fint :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0