Måndag

 
Finns nog inte mycket som är så pass irriterande som när man bestämt sig för något och precis ska fara iväg och sen kommer på att man glömt träningsväskan på sitt jobb. Ja, i detta fall så handlade det om att fara och träna men det är väl så om allt kan jag tänka mig. Sjukt irriterande!
Idag blir det ingen träning för mig med andra ord, men det blir väl en lågpromand i det fina vädret istället då.
Först måste jag dock åka in till stan och gå in på telia och be dom fixa spotify premium till mig. Jag håller på att bli tokig för det funkar ju inte för mig!! Åh. Förhoppningsvis kan dom fixa det till mig iallafall för jag saknar verkligen att ha premium. Reklamen är sjukt irriterande och sen så kan man inte lyssna på telefonen, vilket jag är van vid.
Men jag och Johannes hade på hans spotify så det är ju avslutat nu.
Jag ska fara in till stan nu, snart och sen blir det nog att sova där inatt då jag ändå jobbar imorgon.
Är ju ledig sen på Onsdag igen och är jag ledig till helgen så blir det en kortvecka med bara tre pass. Blir nog bra ändå, men vi ser ju!
Inga planer alls inför i veckan och idag stannar jag nog kvar i pite trotsallt. Skönt det också faktiskt!
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0